skolan..

idag blev det tydligen inte någon skola för mig, jag vaknade för kanske 10 min sen. jag har inte gått till skolan på ett långt tag, har aldeles för mycket frånvaro.. jag ångrar mig räjält. jag tror jag helt ärligt jag börja skita i skolan när jag fick jobb, jag jobbade så hårt att jag brydde mig mer och mer om jobbet än skolan vilket var fel. nu ligger jag i en bubbla där jag tror jag kommer gå om, vill inte göra det men har inget val! jag var hemma hela tiden och vad jag gjorde om dagarna varje dag var att kolla på tv, äta pizza, godis, läsk, jobba, sova, det var en vardag för mig varje dag. men tillslut började det bli en tråkig vardag. jag började tänkta till att det är inte okej! och ni kommer också få den konstiga känslan ifall ni gör det felet som jag. men det jag vill säga är att tänka på skolan och inte jobba allt för mycket för det drar som fan på framtiden jag lovar. tänk på det!
bjuder på en väldigt gammal bild på mig här



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0